pirmadienis, gegužės 21, 2012

skaidrumas

Skaidrumas man neabejotinai siejasi su akvarele. Labai labai myliu akvarelę. Storą, grublėtą akvarelinį popierių, nesuskaičiuojamą kiekį tonų, pustonių, atspalvių ir spalvų. Ji, atrodo, labai labai pažįstama, tačiau tuo pačiu ji - nenuspėjama. Man labai labai patinka rytais ir vakarais akvarelinis dangus, kaskart kitoks, nepastovus ir beprotiškai dailus. Man patinka birželio vidurdieniais sėdėti ant medinio liepto ir lieti abstrakčius, neaiškius piešinėlius, o kartais - drambliukus.



Kai ėmiausi rašyti blog'ą, pažadėjau dalintis ne tik nuotraukomis, bet ir piešinėliais. Paskutinį kartą tai buvo aguonos. Šįkart - mažulyčiai, delne telpantys palinkėjimai, su žodžiu ar sakiniu nusakyta reikšme kitoje pusėje. Ir nors šie akvareliniai palinkėjimai jau perduoti, bet perduodu ir Jums skaidriausius linkėjimus.

4 komentarai (-ų):

Jurgita 2012 m. gegužės 21 d. 22:39  

kai gražumo :) talentinga tu iki pat debesų. pasakiškai

Unknown 2012 m. gegužės 22 d. 10:16  

Cupcake'as kokio mielumo :) Visi kiti irgi be galo mieli :)

Egle 2012 m. gegužės 23 d. 00:15  

Domante, man regis reiks tau brūkštelt žinutę dėl šito ar panašaus reikalo :) jau gyriau, bet ir darkart pagirsiu: grožis!

La confiture de framboises | Domantė 2012 m. gegužės 23 d. 14:15  

Jurgita, Jurga, Egle, taaaaip smagu, kad patiko mano akvareliniai piešinėliai :)))linkėjimai.